کاربردهای نرم افزار سی ار ام
نوشته شده توسط : alipour

کاربردهای
سی ار ام مایکروسافت به نقل از بلاگ پرنیان شش کاربرد کلیدی نرم افزار مدیر ارتباط با مشتری مایکروسافت به شرح پایین می باشد .

1-
مدیریت فروش تمامی شرکت ها و سازمان ها در عملکرد برای پیش دستی و سبقت از رقبای خویش می باشند . که لازمه آن تمرکز گروه فروش بر کارها اساسی و داشتن اطلاع به روز و ظریف میباشد . این مقاله اهمیت به فعالیت گیری ابزاری مطلوب برای رئیس رابطه با مشتری را معین می نماید . استعمال از قابل انعطاف افزار CRM یاری می کند تا فرآیندهای داخلی معمولی خیس و سریعتر شوند و کارمندان فروش به جای سرگرم شدن در امور پیش پا افتاده روزانه بر هدف حیاتی یعنی فروش تمرکز می کنند . و شرایطی مهیا می شود که بتوان تجربه ای متعدد را برای مشتریان خود به ارمغان آورید .

2-

طراحی سایت در مشهد
مدیر بازاریابی پرورش کلیه کسب و امور در گرو بهبود و ارتقای ارتباط با مشتریان می باشد . حتما شما می خواهید مشتریان نو جذب کنید، مشتریان فعلی خویش را راضی نگه دارید و کسب و فعالیت خود را از این نحوه رشد دهید . قابل انعطاف افزار CRM امکان ادراک خوبتر مشتریان را مهیا می نماید . با بررسی قادر رفتاری و بررسی اطلاعات بازاریابی، به راحتی قابلیت و امکان تقسیم بندی و انگیزه گذاری مشتریان فراهم می شود . و شما قادر خواهید بود علاقه مندی های مشتریان را یافته و آن‌گاه در زمان مطلوب و با پیامی مطلوب آن ها را با خویش همپا نمائید .

3-
رئیس خدمات پس از فروش ارایه سرویس ها خوب به مشتریان آغاز با کسب رضایت آن ها شروع می شود . و آن هم ابتدا با کسب رضایت کارکنان شما ابتدا می شود . آنگاه از آن پرسنل سرویس ها پشتیبانی شما به عنوان افراد حاضر نوک فلش مواجه با مشتریان به جور ای خوی خواهند کرد که مشتریان علاقه مند خواهند بود ارتباط ها شان را با شما ادامه دهند .

4-
خزانه اطلاعات مشتریان در قابل انعطاف افزار CRM امکان توصیف مشتریان حقیقی و واقعی و حقوقی وجود دارااست و شما می توانید افراد واقعی را به مشتریان حقوقی متصل فرمایید و یا این که برای مشتریان زیرمجموعه توصیف نمائید . این امکان ها در کنار امکانات فرم سازی که اجازه می دهد فیلدهای مسئله نیاز خویش را به سیستم اضافه نمایید . منجر می شود که یک بانک جامع از اطلاعات مشتریان در اختیار داشته باشید و برای هدف ها گوناگون از آن به کارگیری نمایید .

5-
رئیس خدمات پشتیبانی همیشه مشتریان ما بیرون از سازمان نیستند برای بعضی از واحدهای سازمانی نظیر واحد IT و یا این که واحد نت (نگهداری و تعمیرات) منظور از مشتریان یعنی کارکنان دیگر واحدهای سازمانی، قابل انعطاف افزار CRM با استعمال از امکان هایی مثل مدیریت Case (یا تیکت یا این که issue یا مورد)، روزنگار برنامه ریزی خدمات، مقر دانش، لیست وظیفه‌های و گردش کارها تجهیزات واجب برای راه اندازی سیستم سرویس ها پشتیبانی را آماده می آورد .

6-
کاتالوگ محصولات یکی از مشکل‌ها شرکت هایی که تعدادی محصول دارا هستند مدیریت و به روز رسانی کاتالوگ محصول ها میباشد . نرم افزار CRM قابلیت تصویب کاتالوگ تولید ها را فراهم می نماید .
این قابلیت در کنار قابلیت اتصال آن به پورتال پرنیان منجر می شود تا تغییرات شما بر روی کاتالوگ تولیدات به صورت خودکار به پورتال اینترنتی یا این که فروشگاه شما نیز انتقال داده شود
تغییرات
ظاهری CRM در گذر ایام

طراحی اپلیکیشن در مشهد

قابلیت و امکان
های CRM مایکروسافت به نقل از بلاگ پرنیان انگیزه دارای اهمیت از ساخت این نرم افزار آماده ساختن قابلیت رئیس اطلاعات در حوزه های فروش، بازاریابی و خدمات می باشد ولی معماری انعطاف پذیر و قابلیت های سفارشی سازی گسترده آن سبب گردیده هست که در هم اکنون حاضر مایکروسافت از این متاع به تیتر بستر XRM اسم برده است و پارتنر های مایکروسافت از آن برای ساخت برنامه های مبتنی بر اینترنت مختلفی به کار گیری کرده اند .

ماژول های فروش، بازاریابی و سرویس ها در داینامیک سی آر ام مایکروسافت یک بستر عملیاتی واحد را برای تعامل با تمام مشتریان فراهم می کند . و یک سازمان را کار کشته می سازد روابطش را با مشتریان از لحظه اولی تماس تا فروش و خدمات مدیریت کند .

رابط کاربری به صورت ریسپانسیو پباده سازی شده می باشد . این طراحی در کنار یکپارچگی و یک صدایی بی نقص دربین Dynamics CRM، اوتلوک و دیگر ابزارهای تیم آفیس . شرایطی را ساخت می نماید تا کاربران با سرعت و تلاش بالا سیستم را در امور روزانه خویش به فعالیت گیرند و هزینه های فراگیری و استقرار کاهش یابد .


بازاریابی: داشتن دید واضح تری از مشتریان و بازاریابی آگاهانه تر لیست مشتریان را به یک سری تیم مطلوب بخش بندی فرمایید و بعد با به کارگیری از دسته گردش کار- محور به بازاریابی برای یک یا یکسری بخش معین از مشتریان بپردازید .
دینامیک CRM در بخش های تحت به شما کمک می کند: -
تقسیم بندی مشتریان -
برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی و اجرای آنها -
پالایش اطلاعات -
تحلیل و گزارش گیری -
ابزارهای تعاملی فروش و بازاریابی -
به اشتراک گذاری اطلاعات





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد , طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: